Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Kurs PHP. Wstęp do programowania w języku skryptowym
2008-03-21 12:51:05

Celem tego kursu nie jest przekazanie wiedzy encyklopedycznej na temat PHP, ale praktycznych porad, które każdemu pozwolą na tworzenie ciekawych i funkcjonalnych aplikacji. Dlatego na początku powiedzmy tylko, że PHP (akronim rekursywny „PHP: Hypertext Preprocessor”) to język skryptowy wykonywany po stronie serwera (przez co oferuje większe możliwości niż np. JavaScript) o składni podobnej do C/C++, za pomocą którego tworzymy zaawansowane programy wykorzystywane głównie na stronach WWW.

Artykuł Kurs PHP. Wstęp do programowania w języku skryptowym
Nowoczesny sprzedawca
2009-07-02 10:35:02

Nowoczesny sprzedawca to osoba, która chce odnieść sukces na rynku, żeby to osiągnąć musi zatem być skuteczna w działaniu. To firmom zależy najbardziej na tym, aby pozyskać człowieka, który okaże się dobrą inwestycją, przynoszącą zyski dla ogółu pozyskując odbiorców na swoje towary lub usługi.

Artykuł Nowoczesny sprzedawca
Kurs fryzjerstwa - dobry start do kariery.
2009-07-10 11:00:42

Zawód fryzjera jest zawodem, który trzeba zgłębiać całe swoje zawodowe życie. Ciągle powstają nowe techniki strzyżeń, koloryzacji, nowe sposoby pielęgnacji itd. Ci, którzy się nie rozwijają - cofają się i nie są w stanie nadążyć za potrzebami wymagających klientów. Współcześni fryzjerzy, jeśli mają ambicję bycia kimś w branży, a nie wyłącznie zarobienia paru groszy, muszą być ludźmi wszechstronnymi zarówno w sensie umiejętności, jak i wiedzy. Muszą wiedzieć sporo nie tylko o technice, ale i o modzie, historii fryzur, a także o stylizacji, wizażu i samych kosmetykach. Solidną podstawę tego wszystkiego zdobędą na kursie fryzjerstwa.

Artykuł Kurs fryzjerstwa - dobry start do kariery.
Z sukcesem przez kryzys Merytoryczny dialog w Staufen.AG
2009-07-24 15:03:12

„To była mieszanka zaskoczenia i niedowierzania”- tak Jens Zimmermann, Zarząd Staufen AG, opisuje pierwsze reakcje na katastrofalną sytuację gospodarczą końcówki ubiegłego roku. Ponad 50 gości z zainteresowaniem śledziło jego opis dotychczasowego przebiegu kryzysu gospodarczego w ramach merytorycznego dialogu w siedzibie firmy Staufen- zamku w Köngen. Zgodnie z mottem: ”Z sukcesem przez kryzys” – przedmiot tego spotkania dalece wykraczał poza czysty opis sytuacji obecnej. Spotkanie postawiło sobie za cel wykazać, jakie możliwości oferują nowoczesne metody zarządzania, które pozwalają w sposób optymalny dostosować się do zmieniających się warunków na rynku konkurencji i wyjść wzmocnionym z kryzysu.

Artykuł Z sukcesem przez kryzys Merytoryczny dialog w Staufen.AG

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia gospodarka odpadami Ekologiczne rozwój osobisty Gdynia

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.